piątek, 6 maja 2016

W dniu 29 kwietnia odbyło się spotkanie zorganizowane w ramach projektu Programu Profilaktyki Antyalkoholowej pt. "Dbaj o zdrowie i życie - nie daj szansy używkom".
Gość spotkania psycholog Pani Magdalena Niedbała w profesjonalny sposób przekazała uczniom, jakie problemy młody człowiek może spotkać na swej drodze do dorosłości (alkohol, narkotyki, środki odurzające, dopalacze) i jak im zapobiegać. W spotkaniu wzięło udział 17 uczniów P. Sz. P. w Modliborzycach z wychowawcą Panią Małgorzatą Radwan. Na zakończenie uczestnicy otrzymali słodkie co nieco.





4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie terapie są dobre, aby rozpocząć swoją walkę z uzależnieniem od alkoholu. Z tego co słyszałem, to również bardzo dobre efekty można uzyskać w ośrodku leczenia uzależnień https://detoksfenix.pl/ gdzie z pewnością nie pozostaniemy pozostawieni sami z naszym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale, że takie sprawy mają miejsce i ja również jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć również gdzie warto szukać pomocy. Jak dla mnie doskonale sprawdzają się wizyty u psychologa https://melka-roszczyk.pl/ i jestem zdania, że taka kwestia jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zdania, że warto na takie spotkania chodzić i w każdym razie wiem jak ważna jest pomoc psychologa. Sama uczęszczam do http://www.terapiapoznan.pl/ i po każdej wizycie czuję się coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń